sâmbătă, 17 martie 2012

Caz rezolvat


Cum isi face Politia Municipiului Cluj-Napoca treaba pe baza " de repede ".
In urma cu 6 saptamani am facut o sesizare catre Inspectoratul General al Politiei Romane, catre BCR si catre ALTEX, in urma unui mesaj text primit pe telefonul mobil, in legatura cu un potential castig fabulos.
Era unul dintre miile de mesaje SMS pentru fraieri. In consecinta am depus reclamatie prin intermediul email`urilor puse la dispozitie pe paginile oficiale ale institutiilor respective.
Am primit raspuns in cateva ore de la BCR si de la Politia Romana dupa 4 saptamani (atat telefonic cat si prin email).
Ma sunase un anume "`lent Xulescu" care imi da ordin sa ma prezint de urgenta la Politia Cluj, ba mai mult, imi trimite si mesaje.
Ce este curios, e faptul ca eu am facut sesizarea online catre Inspectoratul General Al Politiei Romane si ei m-au chemat la " interviu" , la Politia Municipiului Cluj-Napoca. 
Asta inseamna ca IP sunt urmarite fara a fi nevoie de ACTA.
Nu am avut timp sa ma prezint nicaieri si am primit urmatoarea citatie prin email in care se poate vedea clar dezinteresul fata de talharii ci doar punerea in practica birocratiei:






Niciun comentariu: