sâmbătă, 24 martie 2012

Doar o MUIE sa va mai dau !






Aici, scriu ce vreau, cand vreau, cum vreau, despre oricine vreau, in orice fel vreau, in functie de ce comportament au "minoritatile nationale", fata de ROMANI.
Mi se rupe pula de evrei, unguri, tigani si bolnavii psihici, asa zisa "Comunitate LGBT" (astia din urma is vai de pula lor, ca`s batuti de Dumnezeu)
EU SUNT ROMAN iar aici este ROMANIA.
TOATE minoritatile nationale, SUNT CETATENI ROMANI indiferent de etnie, atat timp cat s`au nascut pe teritoriul ROMANIEI !
Pentru multi inculti ( a se citii minoritati ), Constitutia este interpretabila in alt sens si pe care o majoritate covarsitoare a Romaniei il respecta; adica sensul normal.
Pentru cei care m`ati tot injurat, amenintat cu bombe si alte tampenii, va pot transmite ca imi sugeti pula voi, mamele voastre si tot neamul vostru pana la Apocalipsa.
Eu, ca si ROMAN, imi permit sa fiu rasist, sovin sau xenofob cu orice cetatean ROMAN, atat timp cat sunt la mine in tara si atat timp cat se raspunde cu ura la tot ceea ce este ROMANESC.
In consecinta, draga Atilla Biciul Pulii Mele zis si Ionescu Tudor (acelasi IP fix de Tg-Mures), nu uita:
ROMANIA PE PRIMUL LOC !, "resturile" nu conteaza.

Niciun comentariu: